Unnar mig belöning

15 Feb, 2012 - 22:52 ☆ glada dagar

Alla unnar vi väl oss olika saker när vi tycker vi är värda något extra?? :) bra fortsätt med det!

Jag har någon fix idé på soya. Efter tex ett träningspass när jag verkligen tycker jag är värd något. Jorå då blir det 1 liter soya mjölk eller soya yoghurt.

För mig är det lyx. Gott och dyrt = lyx.

Sen brukar jag sno med mig fryspåsar från Ica också när jag tycker jag är värd en belöning!

Eller köpa något onödigt som är färgglatt och skimrar. Ljusstakar i vackra färger för 10 pix!! Jag tog 4. Jag var värd det!

För att inte tala om dem där lakrits och choklad grejerna som finns bland naturgodiset.

Jo unna sig saker ska man göra när man känner sig duktig eller bra.

Jag kände mig galet nöjd och glad efter sh bam med Maria och sedan Chins dips rodd och mata sönder boxningssäcken i gymmet :)

Vilken kväll. Man är lätt värd ett gäng med fryspåsar från Ica.

( ni vet dem på rullar i kassan när man packar ner varorna.... Jag snor ju inga förpackningar inne i butiken. Haha om någon trodde det? Vad vet jag vad ni tror om mig)

Vad unnar du dig? När?

Puss
Pe


Kommentarer
Josefin säjer:

Härligt PE, brukar också unna mig själv så saker.. förra julen hade vi bestämt att inte köpa nå åt varandra, då blev jag rädd att jag inte skulle få några klappar, så jag köpte 5 små julklappar till mig själv som jag skrev, God Jul Josefin, från din älskling :-) Mattias var som ett ??... haha.. ja brukar å sno lite extra påsar på affären, brukar göra de lite osynligt, sätter 2 påsar till mina frukter bl.a. :-D grymt att du är Sh Bam instruktör, varit på de passet engång, riktigt kul!

2012-02-16 @ 09:31:08
Blogg/Hemsida: http://josefin.shapemeup.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback