En kväll på gymmet

29 Jan, 2012 - 21:56 ☆ glada dagar

Jobbade i receptionen på Step in under eftermiddan och kvällen. Alltid lika roligt att träffa träningsglada människor :)

Jag känner mig helt varm i hjärtat idag!! Det finns så många gulliga och snälla vänner där ute.

Jag fick beröm för mitt pass jag hade igår med dem härliga damerna!

Jag fick beröm för mina muskler på gymmet.

Jag fick höra att jag är en förebild. att jag är någons förebild.

Vad är det för dag tänkte jag? Varför är alla så snälla? :) Det betyder så otroligt mycket!

Jag är som alla andra. Jag har dåliga dagar. Jobbiga dagar. Bra dagar. Ni vet allt som det är när man lever!

Jag kände mig så stolt och glad och tacksam efter alla snällheter idag!

Och jag vet att alla ska få höra att dem är bra! För du är bra!!! Jag kanske aldrig har träffat dig men jag vet att du är bra! Du har tusen grejer som någon annan beundrar!

Kom ihåg vänner att sprida glädje, beröm och snälla ord. Du kan få någon att lyfta.

Jag svävar högt högt.


Kommentarer
– MIN VIKTIGA KAMP säjer:

sv: Jaa, absolut, håller med, dock hade vi inte mycket mer hemma då :P

2012-01-30 @ 07:01:05
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Josefin säjer:

Men Petra vännen <3 du är en grym förebild, du är positiv, dig själv och ger väldigtr mycket via din blogg. Hann inte prata med dig så mycket under utbildn, men de jag såg gillade jag! =D



Dina muskler hade jag nog gjort va som helst för att få dessutom ;p (erkänner - avundsjuk) snopen min

Alla har bra och dåliga dagar, de hör till livet tyvärr.. KÖÖR HÅRT med träningen och gör de du BRINNER för!

2012-01-30 @ 20:34:43
Blogg/Hemsida: http://josefin.shapemeup.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback