Januari börjar året februari kommer näst....

15 Jan, 2012 - 22:10 ☆ glada dagar

.... mars april har knopp i håret maj och juni blommar mest....

Vad vore ett nytt år med nya utmaningar utan en summering av det gamla?

Så här kommer en sammanfattning av 2011. Året som förändrade mitt liv. Precis som alla år gör på sitt sätt.

Januari

Blonda lockar och en blå mössa kommer in i mitt liv.

                       
Fångad av skratten. Av vintern. Av kärleken Av Björnen?


Februari

Februari kom med kylan. Och med Bröllop.
Iväg till Tärnaby och bröloppet mellan min vän Rebecka och hennes Daniel.



Vackert som en saga. Fantastiskt att träffa tjejerna igen!
Mina härliga klasskamrater från Danslärarutbildningen!


Mars

Storebror fyller 30. Far ner till Örebro.
En helg med firande, skoköp och kettlebellsträning utomhus.





April

Påsk och en helg uppe i Kiruna och Riksgränsen. Magi.




Maj

Functional Moves utbildning i Sthlm. Vårvärmen kommer. Hoppar och skuttar.
Dricker kaffe i vårsolen. Satsar på ryggträning.





Juni

Högsommarvärmen kommer. Värmebölja.
Stadsfesten i Skellefteå och ser ROBYN. Jobbar. Midsommarfest med goda vänner!
Dricker Rosé och njuter av livet.




Juli

Semester. Far ner till Halmstad. Utomhusträning. Njuter. Lever.
Grillar vid stranden.
Får umgås med syster. Tylösand. Cyklar.




Augusti

Njuter av sommaren allt jag kan. Jobbar. Anordnar tjejfest i träningsanda.
Tränar. Mår förträffligt bra.
Står på Loppis med favoritkusinerna.
Utomhusträning.
Jobbar på 6packet.







September

Super saturday och träningskonvent i Sthlm.
Min födelsedag.
Brölopp mellan Elin och Peter.
Sensommarvärme blandas med höstkyla.
En händelserik månad. En underbar månad.




Oktober

CX worx utbildning.
Step In uppvisning i Gallerian.
Höstfärger som sprakar.
Instruktörsfest och underbar dag vid eliasleden.
Får en truck i min bil.
Intressant månad.




November

Flyttar in i drömlägenheten. Blir sambo på riktigt med J.
Utbildar mig till Personlig tränare.
Klipper av mitt långa hår.
Älskar livet!
Väntar på snön.
Vi hänger på gymmet.
En omtumlande och helt fantastisk månad!




December

Väntar fortfarande på snön.
Blir glad när snön kommer.
Firar jul i Kiruna.
Nyår med hela familjen i Piteå.
Känner kärlek och värme.
Flyger fram i guldtofflor.
Vill att tiden ska stanna.







2012 kommer bli grymt!
Jag ska ta 120 i marklyft och 80 i bänk.
Jag ska göra 15 chins i följd.
Och som jag ska LEVA!


















Kommentarer
Camilla Holmgren säjer:

Fan va stark du är och ser ut =) Blir riktigt peppad på att träna själv,att komma igång efter graviditet och förlossning är som att börja om på noll...blä =)

2012-01-15 @ 22:34:14
rikard s säjer:

hmm. Funderade på hur det är att vara sambo på låtsas? =).

2012-01-15 @ 23:37:44
Jenny. säjer:

Låter som du hade ett toppenår ifjol. Så har jag besämt mig att mitt 2012 ska bli, så det så !! ;).

Kram !!

2012-01-19 @ 17:54:03
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback