Flyr från kaoset

30 Jul, 2012 - 23:23 ☆

Det är upp och ner. Flyttkartonger. Grejer överallt. Hur är det möjligt att samla på sig grejer man bara låter ligga? Jag har kläder jag bara använt en gång. Skor som är för små, för stora, för osköna, för fula. Tycker det var nyss jag flyttade och rensade men nog blev det ändå en säck med skor och två säckar kläder till röda korset. Plus en miljon säckar som ska slängas. Helt otroligt! Var tvungen att fly från stöket i köket ikväll och komma ut på en löprunda. Jag och J. Blev 7.41 km för att vara exakt. Bästa på hela dagen!


Kommentarer
Anna Bilbo - Gimli säjer:

Vad kul att flytta vart blir det? :) Kul som i vad kul det är när det börjar bli färdigt, jobbigt med ångest lådor som aldrig vill bli upp packade.

Svar: Vi har köpt hus!! Helt galet :) I Bergsviken! Jocke säger fel sida om älven men jag säger att det är rätt :) haha. Känns superkul men så trist att packa och städa bara.
Petra Lindmark

2012-07-31 @ 08:10:52
Blogg/Hemsida: http://svantippen.blogspot.com
DEN RIKTIGA JOSEFIN säjer:

Hoppas allt är bra med dig! =)

Svar: Allt är toppen! Men mycket att stå i! :) Hoppas allt är bra med dig också? :)
Petra Lindmark

2012-07-31 @ 10:26:19
Blogg/Hemsida: http://denriktigajosefin.blogg.se
malin säjer:

vars har ni flyttat ?:D

2012-07-31 @ 20:35:04
malin säjer:

vars har ni flyttat ?:D

Svar: Vi har köpt hus i Bergsviken. Så blir kvar i Piteå :) Känns så kul!!
Petra Lindmark

2012-07-31 @ 20:35:07
Malin säjer:

vad kul :D ska ta och komma in på idepoolen då jag kommer hem och säga hej :D saknar att vara där

Svar: Ja det måste du göra! Vi saknar dig här! :)
Petra Lindmark

2012-08-02 @ 21:38:47

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback