Träningsläger

11 Jul, 2012 - 13:11 ☆

Jag vet inte om jag ska kalla det semester eller träningsläger. En kombo tror jag. Igår löptur längs havet i halmstad. Har längtat efter att få springa här!! Underbart!!! Sen en heldag på stan i regnet. Oj vad man shoppar när det regnar. På kvällen körde vi airsquat 100, 75, 50, 25 st. Och mellan varje set 25st "båtgung". Ja båtgung är mitt eget namn. Vet inte om den har något fyndigare namn. Man ligger på rygg och gungar med kroppen. Armar raka ovanför huvudet och sen pendlar du upp med överkropp och upp med underkropp. Bra förklaring va? Japp börja gunga. Imorse blev det en powerwalk på en mil längs prins Bertils stig. Bästa stigen i världen. Typ.

 


Kommentarer
Lena säjer:

Du verkar ha en riktigt bra semester. Om man gillar att träna så måste man ju definitivt göra det när man är ledig :) Ha det fortsatt bra!

Svar: ja det är verkligen lyx att kunna träna när man vill under semestern :) hoppas du har haft en skön sommar såhär långt?
Petra Lindmark

2012-07-12 @ 09:30:53
Blogg/Hemsida: http://bjelfen.blogspot.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback