midsommarredo

21 Jun, 2012 - 22:43 ☆ glada dagar
Hej vänner! Blogg funkar inte i mobilen. Har försökt logga in i 2 dagar men nej nej nej vill inte funka. Har alla bilder på mobilen och jag hatar blogginlägg utan bilder.

Jag är en sån som inte tycker om att läsa utan att kunna se på bilder. Läser inte tidningar. Tittar på bilderna och läser eventuellt bildrubriker. Gillar serietidningar. Har svårt för böcker. Om det inte är någon spännande bok där det är lätt att måla upp bilder.
Jag har beställt sista delen av mina för tillfälligt bästa böcker! Hungerspelen! Har du läst dem? Gör det?

Läser du eller är du som jag och tittar på bilder? ;)

Har laddat upp bra inför midsommarfirande imorgon. Imorse ett grymt IW pass. Pigga och starka deltagare gjorde min morgon!

Sen har vi varit på en husvisning! Tydligen kan man bli förälskad i ett hus ;)

Jag och J somnade på varsin sida av soffan och sov sedan 2 timmar efter middan. Lagom vid 21 var vi på gymmet och körde bröst, triceps och mage. UNDERBART!

Jag är redo för midsommar imorgon!

Puss/ Fröken

Kommentarer
Ullis säjer:

Det är alltid lite roligare med bilder, men det går bra utan också. :)

2012-06-22 @ 00:18:58
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog
Josefin säjer:

åh.. låter som ja de me tidningar, min karl tycker att de är slöseri med pengar då ja köper nått annat än serie tidningar då ja bara skummar igenom allt.. :-) ofokuserat! hoppas de löser sig me bilderna till bloggen, du har så fina bilder annars här på bloggen..
Denna gång gick de bra utan (var ju inte så långt :-P)
Ha en bra midsommar PE :-) kram på dej

2012-06-22 @ 08:05:04
Blogg/Hemsida: http://www.josefin.shapemeup.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback