Ränder och converse

06 Jun, 2012 - 22:48 ☆ glada dagar

Det har regnat 4 dagar i rad nu. Eller 5. Jag vet inte så noga. Dem ljusa kvällarna gör ändå att en härlig sommarkänsla infinner sig.
Dessutom är regn i ansiktet rätt mysigt.

Ledig dag idag. Jag sov till 11.

Annars har jag firat jockes födelsedag igår. Sett fotboll. Återigen bekräftat att jag är förälskad i Mellberg.

Råkade köpa eltandborstar av en telefonförsäljare. Det var tydligen jättedumt enligt J. Och han verkar få medhåll av alla. Fan.
Men han var ju så trevlig han som ringde. Och jag är så lättlurad.

Lyssnat på regnet. Stirrat på min rosa plastblomma.
Livat upp tvättstugan med en randig matta.
Sovit.
Sorterat skor.

Ja det var nog det!
Men det är alldeles tillräckligt.

Hur mår ni?


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback