God morgon!!

22 Mar, 2012 - 09:44 ☆ glada dagar

Strax efter 07.00 var jag på gymmet. Lite folk. Mycket plats. Riktigt bra start på dagen.

Ben stod på schemat. Benböj. Mark. Hacklift. Utfall. Lite lättare belastning lite fler reps. Med tanke på mitt knä!

Jag var helt slut efter ett högt tempo passet igenom. Avslutade med 3 set på boxningssäcken. Och kettlebell swingar.

Svetten hög. Lyckan stor.
Frukost är så gott efter träning!!!

Har en grym träningsvärk i rumpan dock efter veckan. Kan vara efter nya cx passet för det var galet. :)

Puss!!
Pe


Kommentarer
Anna säjer:

Jag måste bara få skriva att du är en sådan inspirationskälla vad gäller träning men även allmänt positiva tankar! =)

2012-03-22 @ 15:17:58

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback