Jag är en banan

29 Mar, 2012 - 08:53 ☆ glada dagar

Jag är som en banan tänker jag. Fast utan böjen. Jag är inte rund som ett äpple och har inga former som ett päron.

Jag är mer som grabb. Platt och bred. Inga riktiga kvinnokurvor med smal midja, höfter bröst och rumpa.

Men benböj har gett mig en bakdel som putar ut mer än bara hänger under mig platt. Det är bra. Rumpa är snyggt! Det kanske ändå kan liknas med bananböjen?

Igår var en underbar dag. Körde cx på morgonen. Tog en promenad till jobbet på 30 min. Tog en promenad på lunchen på 30 min. Och efter jobbet gick jag till mamma och pappa vilket tog en timme och några minuter.

Kändes skönt med mycket luft! :) och kändes skönt med en träningsfri dag. Promenader är inte träning. Det hör till vardagsmotion. Man ska promenera. :)

Bäst av allt: mamma och pappa är äntligen hemma igen!!!! Som jag har längtat!!!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback