Perfekt

17 Mar, 2012 - 18:02 ☆ glada dagar

Vaknar kl 6 och ser att det Snöar! Massor.
= lyckorus nr 1

Mötte upp Amanda vid 8 för att ta en promenad till Step in. Solen sken och det var en underbar morgon.
= lyckorus nr 2

På Step in hade det kommit ett gäng för att vara med på min licensvideo! Det var dags att filma cx worx! Det blev ett härligt pass.
= lyckorus nr 3

Efter ett tufft corepass dansade jag sh bam med Amanda och Bea. Svettigt och roligt.
= lyckorus nr 4

Vi tre tog en promenad in till stan igen. Solen sken. Vi hade mycket att prata om. Och mycket att skratta åt. Som har med vänner.
= lyckorus nr 5

Blev en sallad från Ica och sen satt vi oss vid södra hamn och åt lunch utomhus. Trots att solen gick i moln kändes det härligt.
= lyckorus nr 6

Väl hemma bakade jag blåbärspaj och sockerkaka. Drack kaffe. Ringde min bästa storebror på hans födelsedag och pratade länge. Precis vad jag behövde! Njöt av tillvaron.
= lyckorus nr 7

Nu då? Jag ska köra igenom nya body combat realesen. Hänga tvätt. Städa lite. Och må gott åt att det är lördag.

Ni då?


Kommentarer
Anonym säjer:

Jag har jobbat idag. Ser fram emot BC!

2012-03-17 @ 20:27:10

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback