Vad har du i baguetten?

19 Mar, 2012 - 06:39 ☆ glada dagar

Ja men tala om att det varit söndag igår. Startade med sovmorgon. Gick upp och kokade kaffe.

Jag och J tog en promenad för att köpa brunch. Slutade med jättebaggar från Ica och en miljon pålägg. Ost. Kokt skinka. Avokado. Tomater. Salami. Lufttorkad skinka.

Jag är fortfarande chockad över Jockes jätte bagge.

Sen hälsat på svärmor och sett helt nykläckta hundvalpar. Dem var små som råttor. Jag är rädd för råttor så vet inte vad jag tycker om valparna. Gissar att dem är söta om några veckor!

Träning efter det. Man mår som bäst på gymmet. Chins rodd. Och annat. Mycket annat.

Kvällen avslutades med pizza och filmkväll hos Elin och Patrik. Bästa söndan!

Fort blev det måndag!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback