Fröken finemang

14 Maj, 2012 - 19:13 ☆ glada dagar

Tack kompisar för att ni tror på mig! Blir stolt som en tupp. Någon får nog ta ner mig på jorden igen..... Fröken högfärdig minsann. ;)

Jag var stark som en oxe och klättrade som en apa. Men nej jag kom inte med. Dem måste ha gjort något fel?? Hur tänkte dem?? Nej skämt å sido så är jag super nöjd ändå.

Jag var grym på testerna så tror inte det beror på dem. Beror nog på att det var fler duktiga och kanske mer intressanta personer än lilla fröken Norrland. :)

Jag menar det fanns nog dem som inte gjorde eller sa följande saker under intervjun;

1) skrek av rädsla för några fåglar som flög omkring (vi var utomhus)

2) "jag är rädd för djur"
- ja men du vet väl att vi har två djur bland gladiatorerna. (lynx och wolf)
TYSTNAD HMMM.....
"jag är rädd för håriga djur"

3) "va ska jag titta i kameran? Nu? Jaha? Eller vadå? Oj nu vart svårt"

4) varför är du tävlingsmänniska?
"jag måste vinna. Det är kul att vinna. Men är det saker jag är dålig på då bryr jag mig inte. Då kan jag förlora."

Heja Pe smart där. :) det går ju ut på att tävla idiot. Haha.

5)" jag är eventuellt mindre än gladiatorerna. Men det är bra. Då kan jag springa mellan benen på dem."

Nej kanske inte beror på fröken förvirrad heller. Jag vet inte varför jag inte kom med. Någon annan var grymmare helt enkelt. :)

Så länge jag har den fysiska kapaciteten så är jag nöjd. Det var det jag ville testa. Se om jag platsar och det gjorde jag. Sen om dem inte vill ha lilla fröken djurrädda Norrland med i programmet så vad spelar det för roll?

Förutom att jag hade behövt vinna hela skiten och få 250000 pix till att öppna en dansstudio med!

Helvete vad lack jag blir. Måste söka igen! :)

Vet ni vad det bästa jag vet är? Förutom att vara på uttagning till gladiatorerna?

Det är polarbröd med smör och avokado! Jag skulle kunna leva på det resten av mitt liv! Finns inget godare!!
Speciellt efter träning. Jag är himmelen.

Adjöken från fröken finemang.

P.s Kär fröken har många namn. D.s


Kommentarer
Josefin säjer:

Haha:-) härligt du Petra.. Du är bra ändå fastän du inte kom me, vet de!

Grym förebild och inspiration!

Kraam Josefin

2012-05-14 @ 20:54:25
Blogg/Hemsida: http://www.josefin.shapemeup.se
Ullis säjer:

Äsch då, så tråkigt att du inte kom med. :(

2012-05-14 @ 21:35:21
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog
Anonym säjer:

Dom gjorde en miss, helt klart. Du är alltid grym. Jag gillar din inställning: "Helevete vad jag lack jag blir. Jag måste söka igen." - Winners never quit, quitters never win :)

2012-05-14 @ 22:14:37
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se/
Magdalena P säjer:

Petra, jag tror du är för bra! Dom vågar säkert inte ta med dig. Kan ju bli pinsamt om en utmanare "leker" med alla gladiatorer. Så måste det vara :) du är ju grym! Kram på dig!

2012-05-15 @ 08:26:55
Lena säjer:

Då är det ingen ide att se gladiatorerna då :)

2012-05-15 @ 13:31:58
Blogg/Hemsida: http://bjelfen.blogspot.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback