Pass tre av 4

24 Maj, 2012 - 09:57 ☆ glada dagar

Hej kompisar!
Det går verkligen inte att ladda upp bilder här från den turkiska värmen.
Vi laddar nu för mitt sh bam pass. Dagens 3e pass av 4.
Vi har börjat bli lite trötta i kropparna, solbrända, fått skavsår. Men mår så bra!! :)

Den här veckan är magisk!
Vi går stavgång och joggar på mornarna. Vi har kört cx pass, cirkelträning/crossfit, dansat.
Tomas löpskola fick alla deltagare att springa bättre och gav ordentlig träningsvärk i vaderna!

Träningsresa- den bästa resan. :)

Som sagt vill ni kika lite bilder spana på min Facebook (man får lägga till mig som vän. Jag gillar vänner ;)) eller kika på Step in's Facebook sida.

J- jag längtar efter dig!

Puss/ Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback