T.r.ä.n.a

30 Maj, 2012 - 06:55 ☆ glada dagar

Under en vecka hann vi med över 20 pass. Vi gick stavgång eller joggade på morgonen. Vi hade lunchpass och pass på eftermiddan.

Vi hann med:
Stavgång
Jogging
Cx worx
Sh bam
Löpskola
Cirkelträning
Crossfit
Functional works
Body vive
Body Step
Vattengympa
Vattenzumba

Jag tipsar alla att fara på en träningsresa. Kombinera sol och bad med träning är ju en fantastisk kombo.
Man kan ha tränat mycket och vill testa något annat. Eller man kan fara för att komma igång.

Deltagarna väljer själva vilka pass dem vill vara med på. Många på den här redan var med på i stort sett alla pass! Otroligt duktiga. :)

Jag Anna och Tomas som var instruktörer var med på alla pass och jag kan lova att det kändes i slutet på veckan. Var trött på ett härligt sätt i kroppen! :) superkul för oss också att testa varandras pass!

Helt otrolig resa! Tack till mina underbara kollegor och tack till alla härliga deltagare!

Idag ska jag ta min första vilodag efter resan. Skönt ;)

Ni har väl kollat filmen?
Puss




Kommentarer
Erica säjer:

Det ser helt underbart ut! Vad mycket roligare det skulle vara att åka på träningsresa istället för att bara ligga och sola i en vecka. Jag blir rastlös efter 2 dagar.

Nu ska jag bara få med min kille på det här konceptet! Hare bra! :)

2012-05-30 @ 14:40:30
Ullis säjer:

Jag säger som Erica, måste få med mig sambon på nästa års resa. :) Blir jättesugen!

2012-05-30 @ 23:52:42
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback