Utan mat är magen tom

15 Maj, 2012 - 22:34 ☆ glada dagar

Har ni hört den om tjejen som skulle vara fastande i miljoner timmar?
Hon som smyg drack kaffe och försökte dämpa hungern med snus?

Den tjejen var inte kul. Inte speciellt trevlig heller. Energilös.
Allt hon kunde tänka på var mat.

Tydligen ska man vara fastande i flera timmar när man ska göra ultraljud och kolla läget på gallan.

Jag ska aldrig mer gå hungrig. Det är allt jag kan säga! ;)

Today är en bra day. Möttes av många deltagare på body combaten och blev så herregud glad. :) när det redan känns på topp blir det ju inte sämre av att fortsätta med danspass direkt efteråt.

Tack mina fina deltagare. Tack för mina härliga tisdagar!

Nu ska jag nog börja packa. På torsdag drar jag till Turkiet!!!!!!

Puss och kram och hej då och ha det fint och må väl och njut av maten!

/Pe


Kommentarer
Ullis säjer:

Ha det så trevligt i Turkiet! :)

2012-05-17 @ 01:31:35
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback