Utmanad

11 Maj, 2012 - 20:34 ☆ glada dagar
Jag blev utmanad av Elin att svara på några frågor. Jag ska svara på 11 frågor och sedan ska jag utmana 11 andra bloggare att svara på 11 nya frågor.


1. Om du skulle lära dig tre nya språk, vilka skulle du då vilja lära dig?
Spanska (kan lite men vill kunna det flytande), Franska och Finska (Är man från Kiruna vore det fint att kunna snacka lite finska. Sen är det ett kul språk. Fult och kult på nåt sätt)

2. Bästa bilmärket?
Audi

3. Vilket är ditt bästa reseminne?
När jag for till Turkiet med 3 tjejkompisar. Stina, Tessan och Sussi. Det var två galna och fantastiska veckor!!

4. Byxor eller kjol?
Byxor.

5. Vad är det sista du gör innan du somnar på kvällen?
Puffar till kudden

6. Någonting som kan göra dig riktigt förbannad.
När jag vet att jag har rätt och någon inte tror mig

7. Vilken är den senaste boken du läste?
Böcker... räknas koreografihäften?

8. Vad gör du helst på en fredagkväll?
Dricker pepsi max

9. Hur många fönster finns det i ditt hem?
10 tror jag

10. Vinter eller sommar?
Vinter

11. Vad är det första du skulle göra om du vann en miljon kronor?
öppna en dans/träningsstudio

Nu utmanar jag
Elin
Emelie
Josefine
Mathilda
Bea
Jossan
Linda
Josefine
Erika
Karin
Ullis

Era frågor:
1) Vad hette din första kärlek?
2) Baren eller dansgolvet?
3) Vad drömmer du om?
4) Vad är du rädd för?
5) Vad finns alltid i din handväska?
6) Favoritfärg?
7) Din bästa vän?
8) Något du är stolt över?
9) Ditt favoritplagg?
10) Hur många par skor har du som egentligen är för små?
11) Vad ger du dig själv för titel? (fru, mamma, kassörska, brandman osv...)

Puss
Pe

Kommentarer
Ullis säjer:

Nu har jag svarat på dina frågor. :)

2012-05-11 @ 21:27:16
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog
Linda säjer:

Utmaningen antagen! Svar kommer inom kort! :)

Hört nåt från Gladiatorerna????? :)

2012-05-11 @ 21:43:37
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com
Elin säjer:

Utmaning antagen! Svar kommer inom kort! :-D

2012-05-12 @ 13:18:09
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Sussi säjer:

SwedishRadio!! :)

2012-05-12 @ 16:22:53

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback