Gala

24 Nov, 2012 - 15:45 ☆ glada dagar

Igår bytte vi till galaklänning efter jobbet. Hade typ glömt bort hur man går i klackar, hur man får på sig ett par strumpbyxor och hur man målar mascara.

Jag är inte direkt glammig av mig till vardags. Var tvungen att fråga vilken färg man har på strumpbyxor numera inne på Lindex. Sånt där är ju jättesvårt att veta. Kan ju finnas några strumpbyxeregler jag borde känna till tänkte jag.

Jag har fantastiska kollegor på Idépoolen, arbete & skydd och heikkis & Idépoolen i Luleå. Vilket gäng vi är!!! Helt otroligt. Den ena galnare än den andra. Så mycket vi skrattar tillsammans ger kramp i både mungipor och magmuskler.

Näringslivsgala med middag, mingel, och prisutdelningen till massa företag. Fantastisk kväll!
Nästa år vinner fröken Pe pris som årets företagare!
Det vore grejer.
Ska bara starta företag först.
Kan ju vara en bra början tänker jag.

Jag och Annelie fick erfara att om man är kort är det ingen som ser en, och att man kan dansa konga under kameror.

Idag cyklat in till stan för att jobba på a&s. Stödvila i soffan och jag är redo för att fara på tre rätters middag ikväll.

Träningen sparar jag till imorgon. Har lite halter alkohol i kroppen som måste ut först. Tjoho.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback