Förbannade marklyft

22 Okt, 2012 - 22:05 ☆ Träning

Igår tungt pass. Baksida. Marklyft är roligt. Marklyft är tungt. Marklyft får mig att inte komma ur sängen dagen efter.

Vaknade tidigt imorse. Trodde jag hade drömt mardrömmar för jag var blöt i svett. Jag fryser alltid så detta var konstigt.

Har jag drömt om monster?
Har jag kissat på mig?
Har någon hällt vatten på mig?
Har det regnat in?

Sen insåg jag att det nog berodde på min rygg eftersom jag låg vaken 2 timmar utan att kunna röra mig.

Måste ha fått någon nerv i kläm efter gårdagens pass. Tog mig till slut upp. Elker jag tog mig till soffan. Låg där en timme innan jag kämpade mig iväg till jobbet. Haltat halva dagen. Inte kunnat böja mig. Sett allmänt konstigt ut.

Nerv i kläm + träningsvärk är en underlig känsla bara så ni vet.

Men på kvällen dansade jag med barnen. Och så fort man leker cirkus försvinner tydligen smärtan. Så nu känns det mycket bättre! Det som var i kläm verkar ha släppt. Tack för det!

Nu taggar jag för morgonens bröstpass!!! Tjoho! :)

Tänk så mycket kul man kan ha på Sensia. Jo jag jobbar där om det inte framgår i bilden.



Kommentarer
Elin säjer:

Jag vet känslan att inte ta sig upp ur sängen för att ryggen bara skriker "neeeeej!!" Det är inte en angenäm känsla! Hoppas att den är bättre idag när vi ska köra skiten ur våra bröstmuskler!! Kung!

2012-10-23 @ 12:16:25
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Lena säjer:

Aj, hur tungt kör du egentligen!!?? Var rädd om dig...

2012-10-23 @ 15:13:56

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback