Fredag fredag fredag

12 Okt, 2012 - 22:17 ☆ glada dagar

Helg igen.
Ska dela med mig av bra fredagstankar.

- det är kung att träna in helgen med Elin. Rygg och triceps. Tack vännen! Jag älskar dig!

- det är nice att hinna se sin sambo på fredagskvällen. Ge en puss och spela yatzy på varsin mobil. Mot varandra. Jag älskar dig Jocke!

- det är fantastiskt att äta middag hos mor och far och träffa lillebror, mormor och plastmorfar som kommit från Kiruna.
Jag älskar er familjen!

- det är fint att tänka på lördagen när jag ska jobba på en av Piteås bästa butiker,- arbete & skydd-, träna, och fika med min vän Magda!

- jag längtar efter vintern, snö och jul!

Och har sån träningsvärk efter torsdagens benpass att jag måste hålla i skinkorna när jag går.
Det var allt!

Treeeevlig helg!


Kommentarer
Elin säjer:

Men tack sötnos! Älskar att träna med dig! Och att vara med dig överhuvudtaget! Du ger mig sån fantastisk energi!
Du är bäst! Älskar dig med!
Ha en härlig lördag! Kram!

2012-10-13 @ 07:20:12
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback