Jag är redo

16 Okt, 2012 - 20:13 ☆ glada dagar

Första snön föll idag och det kändes härligt. Bortsett från att det var äcklig blötsnö. Snö + regn. Men snö är ändå snö och snö gillas.

Trodde att jag skulle vara jätte sugen på att ta en löprunda och andas in Snöflingor i näsan. Men det var jag tydligen inte.

Jag var sugen på att göra pizza och dyka ner i mösslådan. Jag är riktigt bra på att göra pizza och man måste ju testa alla mössor nu inför vintern för att se hur många nya man behöver :)

Så med andra ord blev det bra beslut!

Dessutom var jag på gymmet 6.30 imorse för att köra ett bröst och biceps pass med bästa vännen Elin.
Då får man ta det lugnt på kvällen.

Det var allt.
Vem är du? Vad gillar du för mössa?
Adjöken från fröken


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback