Lång dag

30 Okt, 2012 - 22:24 ☆ Träning

Kl 6 tog jag en morgonpromenad i snö! Det var vitt överallt. Snö snö snö. En magisk morgon när det fortfarande är lite mörkt och Snöflingor faller i ögonen. Jag älskar verkligen den första riktiga snön.

Tyvärr började det regna under dagen och jag höll på att börja gråta. Regn regn. Snön regnar bort och det är halt överallt. Suck.

Benpass idag och det är alltid kul. Jag jobbar på att få större ben för mina är små och tråkiga. Om nu ben kan vara tråkiga? Jag behöver iaf kötta mycket ben. Väx ben väx är mitt mantra.

Mage blev det också. Jobbar än en gång på rutorna. Först tung träning sedan deffa ner mig flera kilon och sedan är saken biff. Hur svårt kan det va? ;)

Min vision är att tävla. Så jag kämpar på i gymmet. Dag efter dag. Starkare bättre snyggare. Man får aldrig ge sig.

Nu mår jag illa för att jag är så trött.
God natt.


Kommentarer
Emelie säjer:

Bra jobbat!! Haha, små och tråkiga? Jag kör som dig hård träning nu, mycket mat, mycket proteiner. Deffa sen. Magrutor sen. Magträning ofta. Skitjobbigt och skitkul! Du är grym! :)

2012-10-30 @ 23:16:59
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback