Ramla på huvet kan ge hjärnskakning.

03 Okt, 2012 - 22:16 ☆ glada dagar

Startade dagen med 15 minuter av följande. 10 kettlebell swingar, 8 burpees och 10 fällkniven. För att vakna till lite ;)

Övade sedan på handstående axelpressar. Eller handstående armhävningar som jag tycker är ett roligare ord. Det är farligt när man blir trött och ramlar på huvet insåg jag.

På tal om huvud så gick jag in i en skåpdörr på lunchen och fick en liten bula i pannan. Jag måste börja se mig för och sluta storma omkring och slå mig i saker!

Mer träning på kvällen i form av mina pass cx worx och sh bam. Älskar onsdagar när jag instruerar mina pass. Som vanligt riktigt kul och svettigt och härligt och energigivande och.... Och alldeles underbart!

Imorgon stiga upp tidigt och ta en löptur. Längtar!! Sprang igårkväll och förbättrade mitt tempo med flera minuter. Haha det var jättemörkt så inte konstigt. Egentligen borde jag bara springa på kvällen eftersom min mörkrädsla får mig att springa så fort så jag ramlar ihop efteråt.

Vad gör ni då? Jag säger godnatt.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback