Såhär ligger det till

09 Okt, 2012 - 21:35 ☆ glada dagar

Kl 06.00 hoppade (läs släpade) jag mig ur sängen.
Pigg (läs trött som en döing) som en mört.
Åt en god frukost (läs tvingade i mig två mackor).
For till gymmet (läs FOR TILL GYMMET).

Bröst och biceps stod på schemat.
Skönt när jag väl hade vaknat till.

Det är härligt att vara på gymmet tidigt på morgonen. Speciellt när du i stort sett har gymmet för dig själv! Jag älskar det!

Ingen kö. Ingen trängsel. Ingen som spanar in dig eller tittar ut dig. Ingen som skrattar åt dig. Ingen som flirtar med dig (vilket iof aldrig har hänt men det finns ju en chans).

Det är bara jag och bänkpressen. Jag och hantlarna. Jag och min träning. Fantastiskt!

Nu hänga tvätt. Det är jätte kul. Eller?

En fråga till er. Om du tänker dig en fest med temat : "ursäkta jag tror att jag har kommit fel" vad hade du klätt ut dig till då? Vi ska ha halloween/inflyttningsfest men jag kommer inte på någon bra utklädnad. Hjälp tack!!!

Pe


Kommentarer
S säjer:

Jag tänker på bridget Jones kanin-dräkt. Men även baddräkt/bikini. Skoteroverall/skogskläder. Sjukhuskläder. Typ mentalsjukhus? Handduksklädd - typ på väg in i bastun. Märker att det är mkt naket hehe :)

2012-10-10 @ 08:11:41

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback