Dumröv. Bra röv.

22 Sep, 2012 - 22:32 ☆ glada dagar

Dagen har bestått av förberedelse inför måndagens danslektioner. Drar igång mina dansklasser i Sjulsmark och det är många barn anmälda! Kul!!

Jag har sjungit barnsånger och gjort hoppsasteg runt i huset. Det är inga dåliga lördagsaktiviteter minsann.

Hann med att springa milen i den härliga höstsolen också! Hösten är det vackraste jag vet tror jag. På tal om hösten så håll utkik efter min höstkrönika som kommer i annonsbladet till veckan :)

Vi har njutit av fin middag på fin restaurang med fint sällskap ikväll. Sen ätit godis och spelat spel. Jag förlorade och är tydligen en dumröv! Men min röv är bra ändå. Den är snygg i blommiga tights och springer bra i uppförsbackar.

Imorgon väntar en inspirationsdag med Oscar Jöback!!! Som jag längtar! Träning och föreläsning med bästa Oscar kan inte bli annat än grymt!

Puss och godnatt

Pe 

 

 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback