-2kg och upp med 10kg

10 Feb, 2013 - 20:35 ☆ Träning

Jag känner mig nöjd såhär på söndagskvällen.

Vi har börjar renovera det gamla skåpet som jag har ärvt efter min gammelmormor. Slipdammet var överallt. Kommer garanterat snyta brunt snor i några dagar. Men det kommer bli så fint!

I fredags gjorde jag pb i Chins. Med 10 kg viktskiva runt magen. Sjukt nöjd!
Klarade 3 st som mest. Nu jobbar jag på att klara 5 st med 10 kg extra. :)

Snart borde jag vara uppe i 20 Chins med bara den egna kroppsvikten. När det händer kommer jag jubla så högt att hela Piteå hör det!!

Förra lördagen upptäckte jag att jag hade gått ner 2kg. Lite märkligt. Tycker jag äter hela tiden!

Nu har det ordnat upp sig efter en vecka med ätande i överkant så idag var jag på samma vikt igen :) haha. Godis gör gott.

Axelpass idag. Många reps. Det brann i musklerna. Det kändes bra efteråt. Under passet tog jag i så jag fick lock för öronen. Brukar vara tecken på förkylning för mig. Eller så höll bara hjärnan på att sprängas. Sånt där är ju svårt att veta.

Fort gick helgen och veckan, men jag ser det som något positivt. Fullt upp med träning, fredagsmys med bästa vännerna, jobba på arbete & skydd, träna lite mer, slipa skåp, äta, dricka kaffe.

Imorgon måndag och då vankas det morgonpass med Emelie innan dagens 6 danslektioner. :)

Tjoho
Pe


Kommentarer
Sofie säjer:

Åh, vilket fint skåp! :)

2013-02-10 @ 22:08:13
Blogg/Hemsida: http://annikasofie.blogg.se
Emelie Wiklund säjer:

Det där skåpet var ju jättefint!! :) Måste få se resultatet sen :)
Du är så duktig med chinsen, önskade jag befann mig på din nivå med dom.
Tack för morgonpasset! :) KRAM

2013-02-11 @ 14:28:18

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback