Axlar lördagsträning mys och jobb

16 Feb, 2013 - 16:34 ☆ Träning

Goddag. För visst är det en god dag?

Mötte upp Emelie på gymmet imorse för ett axelpass. Det gjorde sååå ont. Brann fint i musklerna.

Emelie är den bästa träningspeppen! Hon ger mig grymt självförtroende ska ni veta ;) Emelie är en sådan vän som;
- säger att jag kan lyfta tyngre
- får mig att orka en till
- säger att jag har snygga armar
- varje träningspass ger mig en komplimang om min kropp

Det är så sjukt mycket värt! Jag blir så glad att jag nästan blir mallig ;)

Det finns en till som förgyller mina träningspass och det är Elin!
Att ha träningskompisar är det bästa!

Gå på varandras pass som jag och Elin ofta gör, stöttar och peppar i gymmet. Det är så mycket värt.
Jag och Elin jobbar båda som instruktörer på Sensia och det känns som ett stöd och trygghet varje gång hon är med på mina pass. Jag ser ett leende och efteråt kan man analysera sitt instruerande.

Hitta dig några träningskompisar! Tillsammans kan ni bli så jäkla bra och ha fantastiskt roligt under tiden! Kärlek!

Puss och trevlig lördag
Pe


Kommentarer
Emelie säjer:

Så GLAD jag blir av ditt inlägg :) Det är sant, så du ska vara mallig ;) Du vet ju hur peppande jag tycker det är att träna med dig, styrkemässigt har jag aldrig utvecklats mer än vad jag gör nu. TACK!!

2013-02-16 @ 22:24:35
Elin säjer:

Tack vännen, dina ord värmer!
Fortsätt kämpa på! Du är fantastisk!
Kram Elin

2013-02-17 @ 17:09:19
Blogg/Hemsida: http://fruelin-blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback