Cykla dansa sparka slå

18 Feb, 2013 - 22:41 ☆ Träning

Startade dagen med ett pass på spinningcykeln i 40 min.
Alltså själv i gymmet. Tycker bättre om att cykla själv och bestämma dagens pass än att gå på spinning/gruppträning.

Det blev en härlig start på dagen. Sedan undervisat mina danslektioner. Hem och slumra till en stund på soffan och sedan dags för bodycombat!! Tjoho vad jag har längtat.

Jag har haft ett uppehåll från bc och inte instruerat på flera månader, pga av för lite tid. Sedan har jag jobbat på måndagskvällar så har inte kunnat gå på Sofias pass heller.

Men nu äntligen! Nu har jag tid att vara med på Sofias pass och komma tillbaka till bc andan ;)

Om några veckor börjar jag dessutom instruera igen! Måndagar kl 19.15 på furunäset, så jag hoppas ni kommer och svettas med mig och får adrenalinet att pumpa!

Ska bli så roligt! Har saknat bodycombaten så mycket!!

Var magiskt att vara tillbaka!

Ja nu hög tid att sova så jag orkar med både massa träning och jobb imorgon.

Godnatt


Kommentarer
Anna Pettersson säjer:

Lyckos! :) Jag saknar bc massor! Har inte hittat nagot stalle har i Bristol som kor bc, men det ar ju les mills sa det borde val kanske finnas.. :)

2013-02-19 @ 10:46:03
Blogg/Hemsida: http://lurifiix.blogg.se/
Ullis säjer:

Hade velat komma, men har Bodyvive innan. Får se om jag lyckas övertala min dotter att gå på BC nån gång ibland.

2013-02-19 @ 14:44:26
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback