Fredag

02 Feb, 2013 - 00:01 ☆ Träning

Så blev det fredag igen vilket känns lägligt. Om veckorna fortsätter gå såhär fort är det snart påsk och sen är det plötsligt sommar.

Jag längtar efter en resa. Vill packa väskan och se något annat.
Sol och värme vore fint, för att inte tala om lite solbränna. Jag är så blek att jag snart är genomskinlig.

Längtar till fjällen också. Inget får mig att koppla av och må så bra som synen av fjälltoppar!

Det är synd att man är ledig så lite under året. Speciellt när det är mycket jag vill göra. Fjällvandra, fara till sol och hav, fara till London, hälsa på vännerna i Sthlm, fara till Kiruna. Semestern går så fort att man inte hinner göra hälften av det man vill.

Någon som känner igen sig?

Mina ben är helt stumma för att tala om något annat. Ben imorse. Hamstring. Har så ont! Men måste kämpa med benen. Är det något jag gillar mindre på min kropp så är det mina ben. Dem är små och svagare än jag vill att dem ska vara...

Jag vill inte ha smala ben. Jag vill ha stora starka ben :) jobba jobba!! :)

Trött efter veckan så känns skönt med helg! Imorgon ska jag sova länge och sedan köra ett grymt träningspass. Taggad till tusen!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback