14 + 1 och + mera träning

13 Jan, 2013 - 21:42 ☆ Träning

Idag har jag inte tagit det söndagslugnt. Men jag har tagit det söndagsmysigt.

Startade med att träffa Josefine en tjej jag hjälper med träning. Jag blir så glad över att se att träningen gett resultat för henne! Josefine är en fantastisk tjej och jag är så stolt över allt hon åstadkommit! Heja!!!

Sedan fortsatte dagen med att gå igenom sh bam passet som jag kör själv på tisdag. Alltid nervöst första gången man kör en ny realese själv! Men bra nervöst. :) sådär galet roligt nervöst!

Jag hoppas ni kommer och dansar med mig på tisdag och ger mig lite stöd ;)

Dagen fortsatte med dansplanering. I veckan har jag 14 danslektioner att undervisa. + sh bam klassen. Underbart!! Men mycket förberedelser.

På kvällen tog vi en promenad. Kallt och norrsken. Mysfaktor hög!!

Spände mig framför spegeln eftersom jag var orolig att jag har dansat bort mina muskler. Men det finns lite kvar iaf. Haha.

Hej hå dansa på


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback