Axlar iw och dans

17 Jan, 2013 - 22:05 ☆ Träning

God kväll Piteå!!! Och resten av världen!!

Då blev det torsdag då. 4 danslektioner, ett Indoor Walking pass och ett axelpass senare sitter jag i soffan. Är full av sockerrus från apeljuice och risgrynsgröt. Skönt.

Det är härligt att vara dansfröken och fara runt och ha massa danslektioner. Men lite trött blir man. Mest i huvudet av all planering, koreografier och alla namn på barnen. Men det är världens bästa jobb! ❤ Älskar varenda sekund!

Elin min fantastiska vän körde ett underbart iw pass idag. Hon har dem bästa iw passen! Älskar dem. Ni måste testa om ni inte gjort det! Men jag varnar för att Elin inte bara har grymt starka triceps. Hon har nog världens starkaste ben också!! Tack vännen!

Efter iw körde vi axlar i gymmet. Kändes grymt. Avslutade i Dipsställningen. Trodde jag skulle dö sista setet. Som det ska vara.

Nu ska jag sova och låta musklerna växa!!!

Puss och godnatt
Fröken


Kommentarer
Linda säjer:

Hej du träningstokiga kvinna! :) Tänkte att du som är hajj på gruppträning osv, vad skulle du rekommendera för skor för sådan träning? :)

Svar: En lätt sko med en lite plattare sula tycker jag är kanon! Det får inte kännas klumpigt och tex löparskor har ofta en sula som suger fast i golvet. så lite halkigare skor :) Nike har många bra modeller, jag älskar nikeskor. Men det är ju olika vilket märke o modell som passar ens fötter. :)
Petra Lindmark

2013-01-19 @ 19:50:24

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback