Dansa jobba träna äta sova

07 Jan, 2013 - 22:53 ☆ Träning

Idag var första dagen på nya jobbet. Men det känns iof inte så nytt eftersom jag både har vickat och har haft mycket praktik på musik och Dansskolan under mina studieår. :)

Känns härligt att vara tillbaka igen!! Denna termin kommer jag jobba 60% som danslärare i dans i skola. Vilket betyder att jag far runt i Piteå kommun och har dans med elever i förskoleklass, lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet. :) sen till hösten får vi se vad som händer. Njuter av att få undervisa fram till sommaren iaf!

Kommer vara kvar på mitt andra grymma jobb Idépoolen också två dagar i veckan! Inte fy skam att ha turen att få ha två fantastiska jobb!! Grymt!

Idag har det planerats inför alla danslektioner och förberetts på alla sätt.
På onsdag börjar jag undervisa och jag längtar!

Hunnit med ett axelpass ikväll! Tack Emelie! Blir större och starkare så träningen går åt rätt håll!

Jag säger godnatt med ett skratt


Kommentarer
Ullis säjer:

Kul med nytt jobb och skoj för barnen att få dansa med dig. :)

2013-01-07 @ 23:30:24
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog
Emelie säjer:

Barnen kommer älska dig! :) Tänk om man fått dansa med dig när man var liten då kanske till och med jag skulle vara duktig på att dansa nu ;) Tack själv. Du är grym och grymt stark!! Jag kommer sakna dig på gymmet i Thailand <3 Kram!

2013-01-07 @ 23:36:55
Blogg/Hemsida: http://Emelielarssons.blogg.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback