Magrutor och en apa

29 Jan, 2013 - 22:03 ☆ Träning

God kväll i stugorna!

Jag har gjort några upptäckter idag:

1) om jag hänger som en apa samtidigt som jag håller andan och spänner mig jävligt mycket kan jag ana mina magrutor.

2) när jag försöker posa i spegeln ser jag löjlig ut. Och jag ser kissnödig ut.

3) jag måste gå omkring och bära på flera kilo hela dagarna. Träningskläder, dansgrejer, skor, vattenflaska, mat, koreografianteckningar, musik, pärmar, snusdosor, bananer....

4) tisdagar är min favoritkväll när jag först brukar köra iw och sen instruerar cx worx och sh bam.
Tack till Hanna för ett fantastiskt bra iw pass ikväll!

5) alla mina pengar går till snus. Jag borde sluta.

6) alla barn verkar älska breakdance. Jag måste gå en kurs så jag lär mig mer och blir en coolare dansfröken! Kanske finns någon plats kvar i 4-5 års gruppen som jag kan hoppa in i?

7) nej inget mer. Det var allt. Godnatt.

Eller jo jag funderar på att flytta in i garderoben.


Kommentarer
Hanna säjer:

Men TACK själv!! Det var en sann ära att få ha dig med!:)

2013-02-01 @ 20:44:22

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback