Svimma eller äta pizza

30 Jan, 2013 - 23:13 ☆ Träning

Tjoho.

Haft en bra dag på jobbet. 5 lektioner. Man blir lycklig när barnen kommer och kramas efter lektionen!
Och jag blir lycklig av att se barnen virvla som vackra Snöflingor.

Ikväll blev det 2 timmars spinning. Vet inte riktigt hur det gick till men plötsligt satt jag på en cykel och var med på älsklingens spinningpass.
2 timmar. Bergsklättring.
Jag fick ont i rumpan. Och min förkylning sitter nog kvar lite eftersom jag trodde jag skulle dö i mitt eget snor.
Men det var bara att snyta sig och fortsätta. För inte tusan kan jag ge upp på min sambos pass. ;)

Det var skönt iaf att få svettas ordentligt och länge. Men när det var 30 min kvar blev jag akut hungrig och det enda jag kunde tänka på var chokladpudding, ostmackor och ett glas mjölk!

Blodsockret hamnade någonstans under snön på väg från gymmet och jag kunde endast uttala meningen "håll käften och gå till bilen"

In på Ica. Jag var döende. Slet till mig det första jag såg. En apelsinfestis för en 5a i förbutiken. Jocke sprang in och akutshoppade banan och räddade livet på mig.

Sedan kunde jag släpa mig igenom Ica och handlingen. Tröck i mig godis på vägen hem. Sedan slängde vi en pizza i ugnen och det blev kvällsfikat kl tio på kvällen.

"Jag skulle aldrig klara av en diet" sa jag till Jocke.
Han är snäll och säger att jag visst skulle klara det. Men han vet och jag vet att utan mat går jag i väggen. Jag blir akut illamående och tror att jag ska dö. Jag funkar inte med ett lågt blodsocker. Jag blir hemsk.

Ändå åt jag massa mat innan passet. Haha.

Tack älsklingen för ett svinbra pass! Du är så jädrans duktig!!

Och jo man kan äta bra mat och mycket under en diet. Men jag tror ärligt jag skulle vara svinsur hela tiden. ;)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback