Idag är min favoritdag

04 Okt, 2013 - 16:54 ☆ glada dagar
Alla dagar borde vara favoritdagar. Jag menar det händer ju något varje dag som är bra 👍 idag är det fredag och fredagar är bra. 

Startade med ett rygg och baksidaben pass! Det enda som gör mig förbannad är att jag känner mig svagare i Chins. Antingen beror det på att jag blivit tung och har några extra kilo att dra upp, eller så beror det på att jag innan Chins har kört latsdrag och tunga mark och helt enkelt är slut i ryggen. Eller hör och häpna så beror det bara på att jag är svag i Chins. Punkt. Det sista alternativet gör mig jävla förbannad! Gaaah!!! 

Invigde ormtightsen på gymmet idag. Succé! 😄 kände mig så snygg att jag var tvungen att smygfota mig själv i spegeln. 

Kvalitetstid med bästa mamma har det hunnit bli också. Det är alltid helt rätt! ❤ Älskade lilla mamma. 

Hösten är här nu om ni har missat det. Det är så vackert att jag nästan vill gråta. Underbara årstid!! Imorgon måste jag ut i skogen och plocka löv eller dansa kring träden. Ja inte vet jag. Men jag vill bara ut och skrika och andas frisk höstluft! 

Trevlig fredag! 







Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback