Fortsätt. Framåt. Bättre. Tyngre.

27 Sep, 2013 - 09:54 ☆ Träning, glada dagar
God dag! Regnet står som spön i backen. Härligt att vakna. Lyssna till regnet och bestämma sig för att ligga kvar i sängen en stund till. 👍 

Nu laddar jag för lunch med Elin, kontorsjobb, ärenden på stan och sedan ett axel och tricepspass! 💪 

På söndag ska jag öva posering för första gången med poseringsmästaren Johan. Längtar! Känner mig mindre nu än för några månader sedan och eftersom målet var att lägga på mig lite blev jag en aning besviken. Men dagsformen beror till stor del på hur bra man kan posera, sedan ljus och annat tjafs. 😄 

Och självklart ju mindre du är desto större ser du ut. 😉 det viktiga är att det kommer fram när jag går på diet. I dagsläget lägger jag all fokus på att träna hårt! 

Vill bli bredare! Vill få mera djup! 

En ryggbild från igår. 

Det känns iaf som att armar och axlar växer vilket är grymt bra! 


Ligger på en morgonvikt kring 57,1 och försöker gå upp lite till. Visserligen är det rätt mycket på mina ynka 158 cm. Men herregud vad jag kommer bli liten under dieten, så kan jag gå upp lite till under uppbyggnaden är det bara positivt! 😊

Annars tror jag att jag har hoppsat sönder min vad. Har en ständig kramp. Men jag säger då det att hoppsasteg bygger mina vader! 😄 

Ha en fin dag i regnet. 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback