Lycka och värme

24 Sep, 2013 - 20:38 ☆ glada dagar
Jag har frusit hela dagen. Kurade ihop under dubbla filtar så fort jag steg upp. Sen packa dansväskan och bege sig ut i höstkylan. Inte ens av att dansa med mina elever blev jag varm. Kalla idrottshallar är ingen hit kan jag lova. Brrrr. 

Men det värmer otroligt att möta glada barn på skolgården. Och jag blir så varm i hjärtat av att dessa fantastiska barn inte vill sluta dansa. Magiskt! Dem vill dansa mer och mer och blir besvikna när lektionen "redan" är slut. Det är ju så underbart som det bara kan bli. ❤ 

Höll på frysa ihjäl innan mitt bodycombat pass ikväll också. Men att se alla deltagare koncentrera sig och ge allt får ju vilken instruktör som helst att smälta. Så jävla fantastiskt! Ja jag måste rent av svära för jag blir så glad!! 😊👍 mycket folk ikväll och min värme inombords steg genast! Jag utombordsvärmen var det ju inte direkt något bekymmer med heller några minuter in i klassen. 😄 

Ja vilken dag. Nu sitter jag förvisso under dubbla filtar igen och fryser men känns ändå lite höstmysigt. 

Vad skulle man göra utan all värme som människor jag möter ger? Jag skulle antagligen frysa ihjäl. 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback