Rooooompa

30 Sep, 2013 - 21:40 ☆ glada dagar
Mina ben har vuxit minsann! Likaså min rompa. Yeeeeey! 👍😊 jag är så nöjd att det händer något med mina miljoner benpass. Ok miljoner var att ta i. Men det är ok att överdriva! 👊 

Saken är den att jag tror folk småljuger och överdriver hela tiden. Eller vad tror ni?

Det är filter på instagram, man säger "jo tack det är bra" när man frågar hur det är, man säger att man ätit mindre godis än man egentligen gjort, säger att man bara har snusat en snusdosa när sanningen är 25, man småvrider lite på sanningen så det ska låta bättre. 

Det där är då jag helt klart! Utan att tänka på det småljuger jag lixom. Jag kan väl inte vara ensam? 

När ljuger du eller överdriver saker? 

Mina ben har iaf blivit större och det är fan 100 % sanning. 







Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback