Det finns inga dåliga dagar

08 Feb, 2014 - 19:45 ☆ Träning, glada dagar




Lördag lördag lördag. Jag har jobbat på arbete & skydd som är bästa lördagsjobbet 👍 skottat snö eftersom det har vräkt ner idag. 😊 sen suttit i soffan och kollat os! Älskar att os är igång, alltid något att se på tv! Hurra! Kan inte sluta fascineras av alla dessa duktiga idrottare. 

Även idag har jag njutit av lax och potatis till middag. Som tur är tycker jag det är riktigt gott. Jag har inte heller hunnit bli leds på maten trots att jag äter samma varje dag. Är så glad när jag får äta så njuter av varenda tugga 😊 

Förändringen har börjat ske i kroppen nu också och det är en härlig känsla. Känns så skönt att få se lite resultat, det gör också att man förståss får en extra kick och vill fortsätta kämpa! 👍 

Ja jag tränar på så att säga. Finns inga dåliga dagar, inga lata dagar... Det är bara att köra på! Hela vägen in i mål! 😊 

Hoppas ni mår bra där ute. Trevlig lördag! 

Fröken 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback