Jag ska nå himmelen

13 Feb, 2014 - 22:06 ☆ glada dagar
Jodå. Sky is the limit. 👍 nu ska jag ta kväll efter en intensiv dag. Massa danslektioner. Ett bröst & biceps pass. Och tabatapass ikväll för Elin som är sjuk. Bra dag men trött dag. 😊 

Jag var så trött så trött när jag kom hem efter jobbet så orkade knappt hålla ögonen öppna. Men iväg till korpen för att instruera ett tabatapass. Som vanligt blir man pigg så fort man kliver innanför dörrarna på gymmet! Att sedan träffa ett helt gäng med deltagare som ger järnet får min energi att stiga ännu mer. Underbar känsla. 😊 

Imorgon är det fredag och jag ska starta dagen med att köra ett bodycombat pass med framnäs folkhögskola. Bättre start på en fredag går inte att få! 
På söndag ska jag träffa coach Ola och göra lite mätningar för att se hur jag ligger till. Oj så spännande! Jag hoppas på bra resultat efter 5 veckors diet 😊 

Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback