Sportlov som vuxen!

01 Mar, 2014 - 20:38 ☆ glada dagar
Ja nu känns det ju bara så härligt att vara lärare och få ha sportlov!!! Hurra! 
Vilken lyx! 

Idag var jag upp tidigt för att hinna träna innan jobbet. Axlar och triceps helt slutkörda. 

Sedan jobb på arbete & skydd 10-14. 
14.15 var jag tillbaka på gymmet för att möta upp Johan för poseringsträning. 
Johan är bäst!! Det är så guld värt att ha vänner i sin närhet som hjälper mig med allt från posering till peppning. Ni är ovärderliga ❤️ 

Sedan iväg och fira Patrik som fyllde år igår. Fikat såg gott ut iaf. 😉 får numera äta med ögonen. Det funkar bra att bara tänka på hur det nog smakar, sedan är jag rätt nöjd. 😄 

Hem och packa resväskan inför morgondagens resa! Proteinpulver, träningskläder, 2 par träningsskor och pyjamasbyxor är nog allt jag behöver. 😊 jag menar vi snackar ju ändå sportlov 😄💪 

Å vad jag längtar efter att ta en lunchkaffe hos brorsan imorgon. Äntligen äntligen äntligen får jag träffa barnen igen. ❤️❤️❤️❤️ 

Nu lite mello innan tidig läggdags. 


Dagens form. Byxorna börjar bli förstora. Nice. 😉 



Dagens lyxiga lördagsmiddag. 


Väskan packad! Hallå Örebro nu kommer jag! 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback