130 påsar julskum tack

24 Nov, 2014 - 19:30 ☆ glada dagar
Regnet öste ner idag. Det är snart december och regn. Inte inte inte ok. Jag drog på Willys och köpte 130 påsar julskum för att kompensera det hela. 👌 
Planerade veckans högstadielektioner på morgonen och sedan drog jag till gymmet i 2 timmar. Det är alltid fint att vara på gymmet. Mellan seten hinner man tänka på allt och inget. Se lite trevliga människor och bara insupa gymsvettlukten. Nice. 👌 

När jag kom hem körde jag min rehab och drack kaffe. Lagade middag som visade sig bli katastrof. 😂 förstår inte hur jag kan vara så värdelös i köket. Nåväl J gick med på att laga middag resten av veckan. Tror han mest tänkte på sig själv 😄 

Det är väl inte mitt fel att jag råkade dränka laxen i grädde idag? Sist blev den ju för torr så idag drog jag på ordentligt. Det smakade grädde. Och lite lax. Fy fan så vidrigt. 😂 









Rehaben går framåt iaf och jag är fast besluten om att jag ska göra allt för att få normala knän igen. 👍 
Förresten vem behöver mat egentligen? Det finns ju kaffe och snus. 😄
På tal om snus borde jag sluta. Inte idag eller imorgon men jag borde. Snart. Eller om ett tag iaf. 

Pe  

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback