1a

30 Nov, 2014 - 22:31 ☆ glada dagar
Då var det 1a advent. Det gick fort. Dumt att det inte kommit någon snö bara. Ge mig snö. Nu!! 

Såklart tränade jag in 1a advent. Blev bröst och biceps i det rosa gymmet. 👌 


Jag har ju julpyntat också. Tog upp lådan med julgrejer. Tog fram 2 tomtar, en julgris och en julstjärna. 😂 det hela var över på 2 min. 

När jag var nere i källaren och tränade hade Jocke tagit fram julgranen. Han tyckte inte det syntes att det var jul hemma hos oss så julgranen behövde tydligen komma upp 👊😂 

Ja jag är inte så mycket för plottrigt julpynt direkt. Alltså jag älskar julen men det här med att julbaka och julpynta är väl inte riktigt min grej. 
Jag ser hur alla andra pyntar och bakar och känner bara 'shit vad dem håller på'. 😄 jag har inte bakat en enda kaka. Dels för att jag inte kan baka och dels för att jag inte har behovet av massa fika hemma. Dessutom fick jag ju 2 burkar pepparkakor av mamma 😉👌

Funderar dock på att iaf köpa 10 påsar julskum. 





Jag har iaf ballerinor i julgranen och det är det viktigaste. 

Jag är en dålig "julfru" men jag är bra på att träna in julen, bra på att sjunga hej tomtegubbar och bra på att äta skinka. 

Hej på er
/
Tomtemor 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback