Nya kläder och sockerstopp

19 Nov, 2014 - 00:03 ☆ glada dagar
Sockerstopp fram till julafton. Så måste det bli. Jag mår inte bra av socker och nu måste jag vänja mig av med sötsuget. Dessutom mår min mage mycket bättre utan bla socker. Jag har en släng av ibs vilket gör att jag i perioder inte kan äta något alls utan att magen sväller som en ballong. Mest känslig är jag mot socker och mjöl. 
Synd eftersom min stora lass är cocosprickar och lakritsplopp. 😆

Vem är med mig? Inget socker fram till jul. 👊😉 

Idag fick jag ett paket med massa roliga grejer från kroppsbygget. 
Blev kär direkt. Tightsen är magiska. 👌 sköna, sitter som en smäck och dem är lite högre i midjan. Ja alltså lätt mina nya favoriter. Hoodtröja och linnen till det kan ju inte bli bättre. 
10 av 10 till kroppsbyggets kläder. 
Å då ska gudarna veta att jag är extremt kräsen när det gäller kläder. 😉 





Nu sova sova sova efter en dag med massa dans med högstadieelever, syjunta och viktigt snack med syrran. 

Tjing!
Pe 

Kommentarer
Britt-Marie säjer:

Go Petra!Jag slutade med socker och mjöl för ca 11-12 år sedan och det är ett av mina livs bästa och viktigaste beslut för mitt liv.En dag i taget.Heja!!!/Britt-Marie

2014-11-19 @ 08:42:45

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback