Skratta åt smärtan

05 Okt, 2014 - 15:13 ☆ glada dagar
Idag fick jag börja med min rehab för knäna. Efter stötvågsbehandlingen i torsdags skulle jag vila 2 dagar och idag äntligen var det dags att röra knäna igen. Smärta! Oj vilken smärta. Ville gråta men bet ihop och skrattade efteråt istället. 

Det känns på något sätt bara så skönt att kunna få bli bra i knäna igen. För jag ska bli bra oavsett hur lång tid det kommer att ta. 😊👊 

Efter rehaben blev det axlar och triceps så nu sitter jag med skakiga armar och fryser. Saknar sommarvärmen. Värme är nog det bästa jag vet. Näst efter marklyft. 😉 oj vad jag längtar efter att få köra mark igen. 


Sommaren och en bit in på dieten. Det var roliga tider. 😊 





Jag ska bli bra i mina knän. Jag ska bygga min kropp. Jag ska fokusera. Jag ska ha tålamod. Och som jag ska tävla igen!! 

Kram på er 
Fröken 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback