Bra brösten

03 Mar, 2015 - 16:27 ☆ På gymmet, tankar o drömmar
Jag gillar mina bröst extra mycket idag. Dem pressade nämligen upp 60 kg i bänkpressen x8, 8, 8, 8. Första gången jag gör 8 reps i varje set. Kändes lätt dessutom. Vilken skön känsla. 😊👌 
Målet 75 i bänk närmar sig. 👍 den dagen jag klarar det kommer jag vråla så högt jag bara kan. Sedan kommer jag gråta. 😂 det borde inte vara långt bort men det är någon spärr som måste lossna. Nu när 60 kg börjar bli plättlätt ska jag jobba på att 65 blir lätt. Sedan upp och nöta på 70 osv. Aldrig ge sig bara kriga vidare. 😉👊 
För övrigt är 70 mitt pb i bänk än så länge. Väger 60 kg kan jag tillägga också. 


Har haft världens bästa dag med syrran och min vän Elin idag också. Minne för livet. 😊 
Mer om det en annan dag. Man kan ju inte avslöja allt på en gång. 

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback