Efter snarkningar

11 Apr, 2016 - 20:49 ☆ glada dagar


Idag blev en sådan där dag när jag knappt orkade öppna ögonen på hela dagen. Lätt ont i halsen och fortfarande ont i nacken. Dessutom har jag en fruktansvärd träningsvärk i magen också. För 3 dagar sedan kom jag på att det var länge sedan jag körde det här "maghjulet". Ni vet den här man står på knäna (eller fötter) och rullar ut och tillbaka. Har glömt bort att jag har en hemma i gymmet. Jag körde 3x10 bara på kul. Tjena vad kul det blev. Jag har haft sån brutal träningsvärk i magen att jag knappt kan hosta eller andas. 3e dagen idag. 😂 fy fan aldrig mer. 
Fattar inte hur jag kunde rulla på den där jämt förut. 🙄 

När jag kom hem från jobbet la jag mig i soffan. Totalt slut. Ont i nacken, ont i halsen och en trötthet som gjorde ont i ögonen. 
Efter att ha snarkat i soffan några timmar känner jag mig iaf betydligt piggare nu. 👍😌 med tanke på vad jag skrev igår om denna inombordsstress och sprängfyllda hjärna vore det väl inte så konstigt om jag blir sjuk nu. 

Men jag hoppas jag klarar mig. Fördelen med att vara så trött är att jag inte orkar tänka och då får ju hjärnan vila iaf. 😂👍 
Sitter mest här i soffan och stirrar ut i köket. 
Mot piggare tider. 🙏

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback