Tack för idag

03 Jun, 2010 - 23:25 ☆ glada dagar
Trött blev jag ikväll! Det är så härligt att ha pass. Jag älskar det! Men ni vet att först ladda inför två pass, sedan instruera två pass det gör mig trött. Inte trött på ett negativt sätt, utan härligt trött!




Jag blir som trött på olika sätt när jag tränar själv och när jag har pass. Instruera gör mig trött för att jag måste ha koll på passet, prata och ge instruktioner, ha mycket energi, visa stort och vara tydlig... då kan urladdningen ibland bli total :)

När jag själv går på tex ett pass som deltagare blir jag trött för att jag kör på utan att behöva tänka på något annat. Jag får stå helt tyst och bara fokusera på mig själv och kan ta i järnet. (Nu händer det visserligen ofta att jag sjunger med! det är som ett ticks jag har!)

Trött på olika sätt men alltid lika härligt oavsett! Återigen inte trött på ett dåligt sätt!

Hur har eran dag varit?

/Fröken

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback