När man känner lycka 👌

13 Apr, 2015 - 22:58 ☆ glada dagar, tankar o drömmar
Jag är verkligen lycklig. För att inte tala om hur tacksam jag är över att jag blev just jag. Att jag fick bli Petra. Att jag fick min familj och mina vänner. 💗 
Mina tankar och drömmar är bara mina och jag är glad över att jag har dem. Tacksamheten över att jag får göra det jag vill är oändlig. Min kropp tar mig igenom träningspass efter träningspass och kära värld vad jag är glad över att ha en kropp. Jag är tacksam och jag njuter av att få leva. Lycklig är jag också. Otroligt lycklig. 💗 


Dagarna och veckorna har lixom snabbt passerat och jag har försökt att vara i nuet och i stunden. Därav uppehåll i bloggandet. När jag har haft en stund över har jag tagit varit på den och inte gjort något alls 😉 

Jag tänkte iaf summera senaste tiden i lite bilder. 
















Det behövs egentligen inga ord. 💗 
Jag är lycklig. Tack. 💗 

/fröken Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback