Täppt snabel

18 Mar, 2015 - 22:11 ☆ glada dagar


Jag har verkligen ett fantastiskt roligt jobb. Denna vecka är vi på musik & dansskolan ute på turné i kommunen och showar för alla elever i lågstadiet. På bilden ser ni laget jag är med denna turné. Ja jag är alltså den där lilla varelsen på bakre raden. Tänkte om ni har svårt att se mig? 😂 

Det är fantastiskt att se barnens glada miner när vi dansar, spelar och sjunger för dem. Sen är det underbart att även höra dem sjunga med i låtarna och se dem dansa loss till "römockarrock" 🎶

Trots att jag är dunder förkyld ger den här veckan så mycket glädje. 
Tvingas dock vila från gymmet och törs inte göra mer än dansa i showen. 
Har dessutom ett grymt roligt training camp att se fram emot i helgen och då vill jag vara pigg & kry. 👍

Håller ni er friska? 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback