Tisdag.

12 Apr, 2016 - 23:29 ☆ glada dagar


Tisdag kom och gick. Fullt upp på jobbet med diverse planeringar. Bland annat så är det fullt fokus på elevens val som ska ha en musikalföreställning nästa vecka. Jag och en musiklärare samarbetar och har satt ihop en musikal med eleverna på mellanstadiet. Stressigt men jätte kul! 😃👌 kan bara älska elevens val som ger eleverna möjlighet att välja det dem vill. Att se några av eleverna ta sina första danssteg och se glädjen när dem lär sig är fantastiskt! 👍 

Sen kom jag hem. Spelade candy crusch. Skulle just laga middag när syrran ringer och säger att maten snart är klar och att vi kan komma och äta. Man kan ju bara älska att ha syrran så nära!! ❤️ 

Sedan träna. Gråta till biggest loser. 
Nu ta en kvällsmacka och gå och lägga sig.

 Insåg när jag hade tagit fotot att jag glömt en burk med myrr i fönstret. Det är inte för att vi har myror i fönstret. Kom däremot hem en dag och märkte att hela hallen var full med myror. Ringde min man på jobbet i vild panik och konstigt nog trodde han att jag överdrev när jag sa att det var flera tusen myror i huset. Förstår inte vart han fick det ifrån? 🙄 

Hur som helst hittade jag myrr i garaget och bekämpade miljoner myror (Ja eller om det nu var tusentals. Minns inte så noga). 🤔 sedan hur burken med myrmedel hamnade på fönsterbrädan har jag faktiskt ingen aning om. 😄

Så nog med struntprat. 
Godnatt kompisar 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback